EU WTS lvl 7-8 SUPER rare equipment

Discussion in '10-19 Trade' started by Studenten, Feb 11, 2019 at 7:03 PM.

Share This Page

  1. jonas123

    jonas123 Grandfathered

    Messages:
    69
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    6
    nice and all but i doubt they will let u keep that
     
  2. Roboartist

    Roboartist Reclaimer

    Messages:
    4,705
    Likes Received:
    1,473
    Trophy Points:
    123
    Wrapping paper might work? Although this would imply the item would have to be looted first
     
  3. Sanit

    Sanit Member

    Messages:
    2,655
    Likes Received:
    163
    Trophy Points:
    73
    maybe thats y my level 19 warrior has a pair of legguards of the vault soulbound on him...

    jesus those have been there for prolly 9-10 yrs, never thought of that before.
     
  4. jwl

    jwl Famous WoW Personality

    Messages:
    930
    Likes Received:
    333
    Trophy Points:
    113
    Assuming this is an exploit of sorts (which I am sure it is), why did you scale these items to level 7, instead of 1 or 10?
    Is 7 the minimum level this can be achieved?
     
  5. Blueballuh

    Blueballuh Member

    Messages:
    462
    Likes Received:
    44
    Trophy Points:
    0
    16 day ban for trying to get a feathermoon headress scaled to 29 :D ... I was SOOO close damnit. Sadly i used the wrong acct which had a history of attempts like this.

    I made a "bank toon" sent items I wanted scaled over. Waited couple hours and deleted him "not thinking about the fact he had items on him but since hes lvl 1 I can't restore."

    Did live chat and talked w gm who restored the toon.. I claimed that the items on my bank toons level were now messed up and asked if they could restore them to my 29 in order to get the proper scaling back on the items.

    Gm clarified to me at the very end of the convo that the only reason he couldnt is because of my numerous requests of similar nature in the past.

    If you havent done this in the past it is worth a try but will require a good deal of finesse and large RNG on a GM who gives a shit to help or is dumb..

    GL and please send SSs of your scaled 29 feathermoons so I can cry about it
    --- Double Post Merged, Feb 12, 2019 at 9:52 AM, Original Post Date: Feb 12, 2019 at 9:51 AM ---
    Also let me add that when I was requesting for the items to be moved to my 29, the GM made it very obvious that he had no idea of how the scaling system actually works and I had to break it down and explain in detail MULTIPLE TIMES to get him on the same page as me.
     
    • Like Like x 2
  6. DeLindsay

    DeLindsay 10s4Lyf

    Messages:
    3,342
    Likes Received:
    993
    Trophy Points:
    173
    What will most likely happen is one or more Twinks will flag whomever's Toon ends up with these gems (out of spite for not having them on their Toons) and a GM will just delete them... But not until AFTER Millions were spent to acquire them lol.
     
  7. Blueballuh

    Blueballuh Member

    Messages:
    462
    Likes Received:
    44
    Trophy Points:
    0
    Yeah and some cuck GM is gonna tell you that items scale to level now. They dont know shit anymore bro they've outsourced big time lol
     
  8. Ferib

    Ferib Veteran

    Messages:
    498
    Likes Received:
    148
    Trophy Points:
    43
    Gimme 2 months and everyone will get a low level shield..
    [​IMG]
     
    • Like Like x 2
    • Funny Funny x 1
    • Creative Creative x 1
  9. DeLindsay

    DeLindsay 10s4Lyf

    Messages:
    3,342
    Likes Received:
    993
    Trophy Points:
    173
    Yehah, nope.
     
  10. Yapah

    Yapah Grandfathered

    Messages:
    1,953
    Likes Received:
    259
    Trophy Points:
    83
    Are those scaled? I dont think the item recover will work for unscaled epics.
     

Share This Page