Dismiss Notice
Hey there Anonymous! Now you can post on XPOFF without registering!

EU+US i finally hit 110 and im getting glad

Discussion in 'Endgame' started by Stizzy, Jan 23, 2017.

Share This Page

  1. Stizzy

    Stizzy Member

    Messages:
    418
    Likes Received:
    92
    Trophy Points:
    28
    showtune@tichondrius

    110 alliance FROST mage

    looking for partners . im playing orb / lance spec . ill play with your alts idc i just want 2v2 and 3v3

    my gear wont matter til like 2.2 and by then ill be geared . hmu if u wanna play (=
     
    • Like Like x 1
  2. Sundip

    Sundip Member

    Messages:
    72
    Likes Received:
    31
    Trophy Points:
    18
    Seriously? you are benched forever now. :p
     
    • Like Like x 1
  3. OP
    Stizzy

    Stizzy Member

    Messages:
    418
    Likes Received:
    92
    Trophy Points:
    28
    lets q wmd endgame after school
     
  4. Sundip

    Sundip Member

    Messages:
    72
    Likes Received:
    31
    Trophy Points:
    18
    aight, i am down
     
  5. OP
    Stizzy

    Stizzy Member

    Messages:
    418
    Likes Received:
    92
    Trophy Points:
    28
    lets win the next gcd and buy your subs with that
     
  6. Hotpocketx

    Hotpocketx Member

    Messages:
    759
    Likes Received:
    338
    Trophy Points:
    63
    suns how come you cant buy wow time, ever D: its so easy to make gold lol, and 15$ is virtually nothing.
     
  7. Sundip

    Sundip Member

    Messages:
    72
    Likes Received:
    31
    Trophy Points:
    18
    too lazy to farm golds :p and broke asf irl, but i am open if u wanna donate hahahahaha :p
     
  8. Hotpocketx

    Hotpocketx Member

    Messages:
    759
    Likes Received:
    338
    Trophy Points:
    63
    i'd be more open to helping out my friends if they weren't lazy xd like im the laziest mf out there and i still manage. so idk
     
    • Like Like x 1
  9. Hotpocketx

    Hotpocketx Member

    Messages:
    759
    Likes Received:
    338
    Trophy Points:
    63
  10. Sundip

    Sundip Member

    Messages:
    72
    Likes Received:
    31
    Trophy Points:
    18
    than i am the laziest among two of us cuz atleast you can manage it lol

    Luh u 2 :)
     
  11. Hotpocketx

    Hotpocketx Member

    Messages:
    759
    Likes Received:
    338
    Trophy Points:
    63
    im surprised you dont try to sell carries with ur brother, yal are both koreans?? i make like 250$ a month from carrying people in game, ez shit too and im WHITE. jk im not racist ily
     
  12. Hotpocketx

    Hotpocketx Member

    Messages:
    759
    Likes Received:
    338
    Trophy Points:
    63
    im sure thats it
     
  13. Sundip

    Sundip Member

    Messages:
    72
    Likes Received:
    31
    Trophy Points:
    18
    hahaha, anyways, lets que thunder later?
     
  14. Hotpocketx

    Hotpocketx Member

    Messages:
    759
    Likes Received:
    338
    Trophy Points:
    63
    ew warrior is SO bad now LOL just like hpala
     
  15. Sundip

    Sundip Member

    Messages:
    72
    Likes Received:
    31
    Trophy Points:
    18
    be quiet, we quing!! STOP HATING, <3 warrior
     
  16. Hotpocketx

    Hotpocketx Member

    Messages:
    759
    Likes Received:
    338
    Trophy Points:
    63
    idk man, im already almonst 1800, i can feel the elitist coursing through my veins.
     
  17. Sundip

    Sundip Member

    Messages:
    72
    Likes Received:
    31
    Trophy Points:
    18
    oh wow, okay then. what do u even que in ur ele?
     
  18. Hotpocketx

    Hotpocketx Member

    Messages:
    759
    Likes Received:
    338
    Trophy Points:
    63
    recently ele/ww but i havent qued since i got my 3rd relic, so im finna get 2k soon here for elite mog
     
  19. Flaxy

    Flaxy Veteran

    Messages:
    718
    Likes Received:
    167
    Trophy Points:
    43
  20. Conq

    Conq c Administrator Founder

    Messages:
    5,089
    Likes Received:
    1,153
    Trophy Points:
    123
    Go for it Stizzy! Good luck man!
     

Users Who Have Read This Thread (Total: 0)

Share This Page