Dismiss Notice
Hey Mr. Anonymous! Now you can post here as a guest without registering on the website! Enjoy ^.^

US Bullying The Bullies

Discussion in 'Level 20-29' started by Gucciglad, Sep 5, 2017.

Share This Page

Tags:
  1. Gucciglad

    Gucciglad Flex on Foolz

    Messages:
    1,128
    Likes Received:
    427
    Trophy Points:
    98

    I thought you guys would enjoy this funny video I made.
     
    • Like Like x 14
  2. Conq

    Conq Karamazov Administrator Founder Amateur Esports Asso

    Messages:
    5,283
    Likes Received:
    1,313
    Trophy Points:
    338
    lol

    "more like guccibad"

    the cringe.
     
    • Like Like x 2
  3. OP
    Gucciglad

    Gucciglad Flex on Foolz

    Messages:
    1,128
    Likes Received:
    427
    Trophy Points:
    98
    LMAO!
     
  4. Hashbrowns

    Hashbrowns Veteran

    Messages:
    2,445
    Likes Received:
    495
    Trophy Points:
    108
  5. OP
    Gucciglad

    Gucciglad Flex on Foolz

    Messages:
    1,128
    Likes Received:
    427
    Trophy Points:
    98
    Lmfao! That's boring, you gotta have a story when making a video! ;-)
     
  6. Hashbrowns

    Hashbrowns Veteran

    Messages:
    2,445
    Likes Received:
    495
    Trophy Points:
    108
    Also I thought this is where we post...

    [​IMG]
     
    • Like Like x 1
  7. OP
    Gucciglad

    Gucciglad Flex on Foolz

    Messages:
    1,128
    Likes Received:
    427
    Trophy Points:
    98
    Who's that?
     
  8. Hashbrowns

    Hashbrowns Veteran

    Messages:
    2,445
    Likes Received:
    495
    Trophy Points:
    108
    3-4 darkspears (ftp bullies)
     
  9. OP
    Gucciglad

    Gucciglad Flex on Foolz

    Messages:
    1,128
    Likes Received:
    427
    Trophy Points:
    98
    Oh! I didn't recognize any of the names.
     
  10. Hashbrowns

    Hashbrowns Veteran

    Messages:
    2,445
    Likes Received:
    495
    Trophy Points:
    108
    I'll get you better pics, don't worry :D
     
  11. _Xän_

    _Xän_ Grandfathered

    Messages:
    58
    Likes Received:
    21
    Trophy Points:
    58
    Ya know, some hunters respec to surv in a BG if they face alot of survs

    Why can't they just nerf this shit already
     
  12. OP
    Gucciglad

    Gucciglad Flex on Foolz

    Messages:
    1,128
    Likes Received:
    427
    Trophy Points:
    98
    Lmfao go horde! ;-)
     
  13. OP
    Gucciglad

    Gucciglad Flex on Foolz

    Messages:
    1,128
    Likes Received:
    427
    Trophy Points:
    98
    Agreed! It's stupid that I can 1v3 or 1v4 in a legion battleground with extremely squished stats.
     
  14. Tweakedirl

    Tweakedirl Member

    Messages:
    100
    Likes Received:
    58
    Trophy Points:
    38
    I <3 that your interface doesn't even have basic party/raid frames, truly embracing the spirit of the legion survival hunter and ridding you of the absurd expectation to occasionally play objectives or support your team. 10/10
     
    • Like Like x 1
  15. Nocontest

    Nocontest Member

    Messages:
    387
    Likes Received:
    315
    Trophy Points:
    73
    Good vid, but now i gotta get a different mog...
     
    • Like Like x 1
  16. Banishedjr

    Banishedjr Grandfathered

    Messages:
    196
    Likes Received:
    107
    Trophy Points:
    78
    if you won a lot you wouldn't be posting the one screenshot u have beating 3 guys from darkspear (cuz 20% of the team defines how the rest plays!)

    Ps who is ur horde ? Why don't you post a screenshot of the scoreboard too so everyone can see how amazing u r?
     
    • Like Like x 1
  17. OP
    Gucciglad

    Gucciglad Flex on Foolz

    Messages:
    1,128
    Likes Received:
    427
    Trophy Points:
    98
    Lol, thanks for watching man. ;-)
     
  18. OP
    Gucciglad

    Gucciglad Flex on Foolz

    Messages:
    1,128
    Likes Received:
    427
    Trophy Points:
    98
    What?! This tmog is beastly bro! I've had it for 6 months now.
     
  19. Jaqeechan

    Jaqeechan Member

    Messages:
    17
    Likes Received:
    7
    Trophy Points:
    3
    Lol Loved the video man. The story was intense. It has a way of really connecting with people! Keep the videos comin man xD
     
    • Like Like x 1
  20. OP
    Gucciglad

    Gucciglad Flex on Foolz

    Messages:
    1,128
    Likes Received:
    427
    Trophy Points:
    98
    Thanks man I really appreciate it! Thanks so much for watching and giving me your feedback! ;-)
     
    • Like Like x 1

Users Who Have Read This Thread (Total: 0)

Share This Page