1. We are aware that users are experiencing issues using XPOFF Stats and the Arena Ladder. We are actively investigating and working on a fix. Thank you for your patience.
    Dismiss Notice
Light
Last Activity:
Jan 16, 2019 at 2:48 PM
Joined:
Jul 14, 2014
Messages:
2,343
Likes Received:
462
Trophy Points:
133
Positive ratings received:
619
Manage Groups:
0

Post Ratings

Received: Given:
Like 462 56
Funny 86 14
Informative 37 0
Surprised 20 2
Creative 14 0
Gender:
Male
Location:
Florida

Share This Page

Light

R1 Paladin, Male, from Florida

yes she does fake profile to avoid suspision. please just leave her alone. shes really sweet Jan 11, 2019 at 9:25 PM

Light was last seen:
Jan 16, 2019 at 2:48 PM
    1. Light
      Light
      Goohd shoots up campus in 5 days everyone don’t ignore the warning signs thinking they’re a joke
    2. Light
      Light
      Idk your campus gets shot up something :/
    3. Light
      Light
      I really hope something bad happens to you when you hit the last day
    4. Light
      Light
      Yeah counting down days with that picture, inc news headline “known for the internetallies “Goohd” committed a horrific massacre at
    5. Light
      Light
      Bored undefeated 16 year old R1 king of duels on bleeding hollow. LF a 12-14 year old girl to play wow/skype/become friends with.
      1. Riptides
        Riptides
        youre only 16 wtf my b playa
        Jun 3, 2018
      2. Light
        Light
        Yes riptides I’m 16 xD are you stupid?
        Jun 3, 2018
    6. Light
      Light
      Buzzed thoughts: does anyone ever use the tweet link from xpoff
      1. Sketchbag likes this.
      2. Riptides
        Riptides
        every single day
        Jun 2, 2018
        Sketchbag likes this.
    7. Light
      Light
      Fuck I got buzzed and ate a cheesecake from the freezer that expired 2017
      1. Sketchbag likes this.
      2. Riptides
        Riptides
        bro wtf happened to gokku why did he get banned and does he still play
        Jun 2, 2018
      3. Light
        Light
        No he got a girlfriend and spends most of his day doing coke and skating
        Jun 2, 2018
      4. Riptides
        Riptides
        what a nerd
        Jun 2, 2018
    8. Light
      Light
      Until his dad surprised him by going in dry
    9. Light
      Light
      @Purj can you duel me so I can be king of gs, I already beat every 19 your never there
      1. Purj
        Purj
        I retired as champ. I now sit afk in Dalaran AH instead
        Jun 2, 2018
      2. Light
        Light
        Oh that’s some pussy shit chanp I’ll just force take the title until you come get it back
        Jun 2, 2018
    10. Linkeft
      Linkeft
      Why korgosh and emrodth Worst warriors? Im korgosh and with that account im 100% .. and i carry alot of bgs.. why you say im worst warrior? ROfl
    11. Light
      Light
      It’s good not as good as 75 though and who could forget the classic fall out 34. The turning point of course for the game was 40
    12. Light
      Light
      You mean the debuff? It goes away after the gates lift and you keep the buff, it’s an actual tactic we use to have 2 consecutive drums
    13. Light
      Light
      I use 15 speed pots in a wsg one every minute and 2 extra before the gates open
    14. Light
      Light
      14$ and I’ll log into goohds acc and get him permaed
    15. Light
      Light
      I think stv fishing tourney is back to being top 50 world can someone confirm ? Last time it was like that
    16. Light
      Light
      Today my last week drinking man it all goes down this week or will never go and just another thing I tell myself
      1. Vet likes this.
    17. Light
      Light
      Can you pm if it was a response to me I didn’t get to see it
    18. Light
      Light
      Robo and dono rhyme
      1. Riptides
        Riptides
        damn bro you’re a rap genius
        May 25, 2018
    19. Light
      Light
      @Dimitri because some people can pay for their own stuff and not rely on others money
    20. Light
      Light
      Joey your gonna get farmed lol, like maybe not your rogue, what I mean is your team will get farmed
  • Loading...
  • Loading...
  • About

    Gender:
    Male
    Location:
    Florida

    Signature


    Click the picture to see the greatest paladin in the history of the 20-29 bracket.
    Light be with you - Uther​