Kracks
Joined:
Jul 18, 2014
Messages:
342
Likes Received:
125
Trophy Points:
43
Positive ratings received:
167
Manage Groups:
0

Post Ratings

Received: Given:
Like 125 34
Funny 33 12
Informative 2 4
Surprised 5 1
Creative 2 2
Gender:
Male
Birthday:
Mar 6, 1996 (Age: 23)

Share This Page

Kracks

Veteran, Male, 23

@DoubleDownRed should've been perma imo Oct 18, 2019 at 1:21 AM

    1. Kracks
      Kracks
      @jwl ik ur gonna keep responding with bs and this is getting repetitive so im just gonna end it at that.
      1. jwl
        jwl
        4 or 5 people came to my side? Do you really think I am in the wrong here? You've made 3 different assumptions and misinterpretations and I called you out on them. You need to just stop talking since you dont know how to comprehend the distinction between different words. Throw a token on a best 2/3 3v3 this weekend or shut up
        Jul 30, 2019
    2. Kracks
      Kracks
      @jwl the irony of u calling anyone annoying lol. i challenged u in 3s @ 19s yesterday bcuz I was looking for games and u declined.
    3. Kracks
      Kracks
      @Trynadie hes not a troll because he believes the shit he says which just makes him nuts
    4. Kracks
      Kracks
      @jwl post it pls. u've said this so many times but have never posted a screenshot lol
      1. jwl
        jwl
        I literally just said it isnt worth my time
        Jul 30, 2019
      2. Kracks
        Kracks
        because ur a pos liar
        Jul 30, 2019
    5. Kracks
      Kracks
      apparently @jwl is a joke in 59s as well from what ive heard. ig he's just a talker w/ no real accomplishments but we all knew that right
      1. jwl
        jwl
        You do realize I am who put 59s on the map right? I am the first person to host wargames, and I funded a great deal of players in full? I leave a good impression on every bracket I play lol. Can you say the same? You're clout chasing me lmao
        Jul 30, 2019
    6. Kracks
      Kracks
      @jwl so u say u can beat me but u back down when i challenge u sounds about right
    7. Kracks
      Kracks
      @jwl y dont u make a team to vs me in 3s (if u can get anyone to play with u)
    8. Kracks
      Kracks
      LF wargames @ 19 either arena or wsg if thats possible
    9. Kracks
      Kracks
      @jwl well im not surprised u think he's good...
    10. Kracks
      Kracks
      @Goggles there is literally NO reason for u to have an ego at all tbh
    11. Kracks
      Kracks
      WTB lvl 19 epic foamspittle BH horde 250k
      1. Sanit
        Sanit
        i have a riverpaw do u want it
        Jul 28, 2019
    12. Kracks
      Kracks
      nvm got it first try lmao
    13. Kracks
      Kracks
      WTB green lens of the aurora 10 vers on BH horde
      1. Sanit
        Sanit
        why
        Jul 28, 2019
      2. Jojodancer
        Jojodancer
        I have a 10 vers and 11 vers on bh horde side if you still need.
        Jul 30, 2019
    14. Kracks
      Kracks
      LF green lens of the aurora 10 vers on BH horde
    15. Kracks
      Kracks
      wtb lvl 19 epic mystic riverpaw staff on bh horde
      1. View previous comments...
      2. Sanit
        Sanit
        yikes, imagine calling out neon for having "irregular behavior" while at the same time being a complete nutjob
        Jul 27, 2019
      3. Kracks
        Kracks
        r u saying u think neon is completely normal? lol. oh so thats why ur trying to troll me rn cuz ur offended ok i get it. ur an annoying little gnat
        Jul 28, 2019
      4. Sanit
        Sanit
        funny way to interpret that message. i was going for more along the lines of "pot, meet kettle."
        Jul 28, 2019
    16. Kracks
      Kracks
      ur behavior isn't normal
    17. Kracks
      Kracks
      was tryna help u out gurl
    18. Kracks
      Kracks
      bitch im trying to help u
    19. Kracks
      Kracks
      Lf enchanter on bh horde
    20. Kracks
      Kracks
      @Bung I just explained the whole thing below so feel free to read it if you're still having trouble
  • Loading...
  • Loading...
  • About

    Gender:
    Male
    Birthday:
    Mar 6, 1996 (Age: 23)